.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
145هزار فقره از رقبات مازندران احیا شد

شمال نیوز: مدیر کل اوقات و امور خیریه مازندران گفت:از 650هزار رقبه استان، 145هزار فقره در قالب 14هزار موقوفه تا کنون احیا شده است .

حجت الالسلام ˈستار علیزادهˈ در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته ساری درآمد این اداره کل را در 9ماه از سال جاری 40میلیارد ریال برشمرد و افزود: بیش از نیمی از این مبلغ صرف تعزیه داری و مراسم سوگواری امام حسین (ع) شده است.

وی با بیان اینکه مابقی هزینه های اوقاف نیز تا پایان سال برای برنامه های اقتصادی و فرهنگی هزینه خواهد شد، گفت:32خیر مازندرانی نیز در سال جاری املاک خود را به ارزش 40میلیارد ریال برای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی وقف کردند.

وی از وقف به عنوان اصل گمشده در اسلام ناب محمدی یاد کرد و خواهان نهادینه شدن آن در جامعه شد.

علیزاده با بیان اینکه ایجاد و تقویت فرهنگ وقف از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، افزود: با این ویژگی پسندیده می توانیم یار و یاور حکومت و دولت اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه وقف به عنوان گفتمان اصلی جامعه نیازمند بسیج همگانی است، از انرژی هسته ای، تسهیل امکانات ازدواج برای جوانان، فقر زدایی، از بین بردن فاصله طبقاتی، مقابله با تجریم ها و... به عنوان دغدغه های جمهوری اسلامی یاد و خاطر نشان کرد: با وقف می توانیم بر تمامی این موارد فائق آئیم.

علیزاده از اوقاف به عنوان اداره کار آمد و مورد تایید رهبری یاد کرد و از مستاجران خواست تا برای یاری کردن این نهاد در پرداخت مال الاجاره تسریع کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.